پوشاک زنانه

ترندهای لباس در سال 2020

سال 2020 به روزهای پایانی خود نزدیک شده است و دنیای مد و فشن هر ساله ترند‎هایی را برای سال مشخص خواهد کرد. در آخرین روزهای سال 2020 شاهد تضاد بین اسراف در بورژوازی و روحیه پانک هستیم که در این بین دنیای فشن به مدد گسترش رسانه‏‎های اجتماعی تاثیر زیادی را در بین مردم برقرار کرده است. برخی از مدل‏‎های سال قبل در دنیای فشن حضور داشته و برخی نیز جدیدا استفاده شده است. در این مقاله جمع‎بندی کلی از ترندهای سال 2020 را مرور خواهیم کرد.

ترند چیست؟

ترند همراه شدن با موجی دسته جمعی است. هر ساله در دنیای مد جریانی را با آغاز سال شکل می‎دهند که تعداد زیادی از دوستداران این حرفه به این سمت گرایش خواهند داشت. ترند شکل دهنده مد است.

مروری بر ترندهای لباس در سال 2020

استفاده از چرم‎های رنگارنگ در لباس

لباس چرم زنانه

سال 2020 دنیای رنگارنگی را برای فصل بهار در نظر گرفت. استفاده از چرم‎های رنگی در تناژ رنگی بنفش تیره تا آبی مرجانی و سبز چمنی را در لیست ترند این سال قرار دارند. استفاده از چرم طبیعی و مصنوعی در سال 2020 بسیار مرسوم بود. البته از چرم تنها در لباس استفاده نشد و علاوه بر لباس در بوت و نیم بوت نیز استفاده شده است.

بافت ظریف دهه‎ نودی

استفاده از بافتهای ظریف برای استایل پاییز و بهار در نظر گرفته شده است و انتخاب مناسبی برای شیک‎پوشان بود. استفاده از این دست از بافت‎ها را می‎توانید در رنگ‎های مختلف استفاده کنید.

استفاده از بوت‏‎های زنانه پنجه پهن در استایل زنانه در سال 2020

این بوت زنانه در دهه 90 استفاده فراوانی را داشته و دوباره در سال 2020 وارد دنیای مد شده است. این بوت‎ها راحتی و زیبایی خاصی را به استایل شما خواهند بخشید و به راحتی با شلوار جین و پیراهن ست خواهد شد.

استفاده از پارچه‎های نرم و لطیف

لباس لطیف زنانه

استفاده از پارچه‎های نرم در استایل پوشاک زنانه یکی از ترندهای 2020 است. به علاوه استفاده از طرح‎های ملایم و رنگ‎های آرام در سال 2020 استفاده شد. در لباس‎های زنانه استفاده از آستین‎هایی که با یک کش ساده جمع شده باشد و آستین پف دار بسیار مرسوم شده است.

آستین پفی ترند سال 2020

این نوع استایل ترند سال 2020 است که مناسب برای مهمانی‎ها خواهد بود. می‎توانید از آستین پفی برای مانتو و پالتو استفاده کنید و زیبایی بیشتری را به استایل زنانه خود ببخشید. استفاده از جنس پلیسه یکی از ترندهای این سال است.

استفاده از کت تک بلند ( الهام از کت مردانه)

استفاده از کت‎های بلند زنانه با دوخت نزدیک به استایل و دوخت کت‎های مردانه، انتخاب مناسبی در سال 2020 بود. در دوخت این کت در بخش سینه و کمر حالتی زنانه استفاده شده تا نمای ظریفی را به خود بگیرد و مناسب برای استایل مجلسی و رسمی خواهد بود.

استفاده از پارچه‎های خال خالی

لباس خال خالی زنانه

لباس‎های با طرح خال خالی یکی از ترندهای دنیای مد در این سال است که مناسب برای لباس های مهمانی و یا روزانه بوده و در طرح‎های دوخت بسیار ساده مناسب خواهد بود.

استفاده از طرح‎های فولکلور و سنتی در لباس زنانه

این طرح مشترک در لباس های زنانه و مردانه استفاده شده است و مورد توجه قرار گرفته است. طرح‎های سنتی رنگ و بوی زندگی و اصالت به لباس‎های شما خواهند بخشید.

کمربند‎های پهن در استایل 2020

استفاده از این کمربند هم یک اکسسوری مناسب برای ظاهر لباس شما بوده و هم به اندام شما زیبایی خواهد بخشید. از این کمربند در طرح و رنگ‎‎های مختلف باعث جذابیت استایل زنانه در سال 2020 شد.

استفاده از اسنیکرز بافت پارچه ای در استایل مردانه در سال 2020

کتانی پارچه ای

با استفاده از اسنیکرز می‎توانید به راحتی با هر لباسی آن را ست کنید و در فعالیت‎های روزانه از آن استفاده کنید و به راحتی آن را بشویید.

استفاده از تیشرت گرافیکی در استایل مردانه

طرح‎های گرافیکی ساده و جذاب بسیار چشم نواز بوده و به راحتی با شلوار جین و کفش ورزشی می‎توانید آن ها را ست کنید و در استایل روزانه خود به کار ببرید.

کیف و چکمه‎های سایز بزرگ

استایل لباس زنانه 2020

یکی از اکسسوری‎های جذاب سال 2020 برای فصل سرما استفاده از کیف و چکمه‎های بزرگ است که در کنار نگه‎داشتن پاها به استایل شما زیبایی خاصی خواهند بخشید. استفاده از بوت‎های بزرگ با لژهای پهن ترند سال شده است و به راحتی با شلوار جین و پارچه‎ای ست می‎شود.

کیف کلاچ

استفاده از کیف کلاچ در سال 2020 در استایل زنانه بسیار پر رونق بوده است. کلاچ نرم ترند سال بوده و برای مراسم‎های مختلف و استایل روزانه کاربرد دارد. مزیت اصلی این نوع از کیف‎ها راحتی و حمل آسان می‎باشد.

هدبند و گوشواره در ترند 2020

استفاده از هدبند و تل جزو یک اکسسوری مرسوم در استایل زنانه در سال 2020 است. استفاده از پارچه‎های مخمل و ساتن در کنار تزئینات زیبا بسیار ترند شده است. یکی از ترندهای اکسسوری در سال 2020، استفاده از گوشواره‎های حلقه‎ای بزرگ در طرح و رنگ مختلف است. استفاده از این اکسسوری در کنار موهای دم اسبی  و گوجه ای بسیار طرفدار دارد.

استفاده از عینک‎ها با فریم رنگی

عینک دودی فریم رنگی

ترند سال استفاده از فریم‎های رنگی بوده که انتخاب مناسب برای هر سال است. البته با توجه به استایل و تیپ خود بهتر است از رنگی استفاده کنید که استفاده بیشتری را داشته باشید و با کیف و کفش خود ست کنید.

استفاده از زنجیرهای بزرگ

در استایل سال از زنجیرهای بزرگ استفاده شده است. یکی از ترندهای اکسسوری در سال 2020 استفاده از زنجیر در لباس‎ها و استایل زنانه و مردانه است. استایل مناسب برای استفاده از زنجیر بلند، استایل اورسایز است که ترکیب بسیار زیبایی را به همراه خواهد داشت.

شومیز حریر ترند استایل کلاسیک

این استایل هر ساله ترند بوده و با ترکیب رنگ‎های شاد و کرم مناسب فصل‎های گرم است. در سال 2020 نیز این استایل کلاسیک ترند شد و در کنار استفاده از شال و یا کلاه هم‎رنگ بسیار استایل مناسبی را برای شما رقم خواهد زد.

استفاده شنل در ترند لباس در سال 2020

یکی از ترکیب‎های زیبا در این سال استفاده از شنل در استایل پاییزه و زمستانه است. در این سال استفاده از شنل جزو ترندهای بسیار جذاب و پرطرفدار بوده است.

هر ساله ترندهای خاصی در دنیای مد در نظر گرفته شده است که امکان دارد یا به سال دیگر بسط داده شود و یا به طور کل حذف شود. در سال 2020 رنگ آبی کلاسیک را رنگ سال در نظر گرفتند و در طرح‎های خود از ترکیب رنگی‎های زیادی استفاده کردند. می‎توان اشاره کرد سال 2020 بسیار رنگارنگ و الهام گرفته از دهه های 60 تا 90 بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *