پوشاک زنانه

راهنمای انتخاب رنگ طوسی در استایل بهاره

رنگ طوسی از نمونه های رنگی بسیار محبوب است که با توجه به ترکیب خنثی آن به راحتی با دیگر رنگ ها هارمونی مناسبی ایجاد می کند. به عنوان یک راهنمای انتخاب رنگ طوسی باید بدانید که این رنگ به دو دسته سرد و گرم دسته بندی می شود.

البته لازم به اشاره است که عده ای استفاده از رنگ طوسی را به دلیل خنثی بودن این تناژ خسته کننده می دانند؛ اما اگر این رنگ را با رنگ های مناسب دیگر ترکیب کنید به راحتی استایل مناسبی را برای خود خواهید داشت. تناژ رنگی طوسی در سال 2021 به عنوان رنگ سال معرفی شد.

رنگ طوسی با دنیایی از رنگ هم خوانی دارد و دست شما را برای ست کردن با لباس های داخل کمد باز می گذارد. این رنگ مناسب برای استفاده روزانه خواهد بود که با توجه به محیطی که در آن رفت و آمد دارید به راحتی با رنگ‎های دیگر ست می شود.

 

راهنمای انتخاب رنگ طوسی مناسب برای خود

همانطور که اشاره شد، رنگ طوسی به دو دسته سرد و گرم تقسیم بندی می گردد. این رنگ بعد از رنگ مشکی به دلیل هارمونی مناسبی که با سایر رنگ ها دارد، بسیار مورد استقبال می باشد.

طوسی سرد:

رنگ طوسی سرد

تمامی رنگ‎هایی که به طوسی-نقره ای نزدیک هستند، در دسته رنگ های سرد قرار دارد. این دسته از رنگ ها مناسب استفاده در پوشاک بانوان و آقایانی با رنگ پوست گندمی و تیره خواهد بود.

طوسی گرم:

این تناژ رنگی به تمامی رنگ های طوسی مایل به طلایی اطلاق می گردد. طوسی گرم مناسب افرادی است که دارای رنگ پوست روشن هستند. انتخاب تناژ رنگی مناسب با رنگ پوست، کمک خواهد کرد استایل شیک و مدرنی داشته باشید.

 

ست های طوسی بهاره

فصل بهار بهترین زمان برای انتخاب رنگ های روشن و استفاده از آن در استایل شما خواهد بود. به طور مثال، رنگ صورتی و بنفش ترکیب دخترانه زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد داشت.

خرید یک مانتو رویه طوسی رنگ امکان ست کردن رنگ های متنوع را برای شما به همراه خواهد داشت.

رنگ طوسی در کنار بعضی از تناژها زیبایی بیشتری را ایجاد خواهد کرد. ترکیب رنگ طوسی با قهوه ای، شیری، سفید، سیاه، بژ، بنفش، صورتی، زرد و غیره استایل شما را خاص و زیبا خواهد کرد.

1) قرمز و طوسی

استفاده از رنگ قرمز-زرشکی به همراه رنگ طوسی به استایل بانوان و آقایان جذابیت خاصی را خواهد داد. قرمز هیجان به تیپ شما خواهد بخشید و از جهتی، از یکنواختی و خستگی دور خواهید ماند.

2) صورتی و طوسی

رنگ طوسی و صورتی

رنگ های پاستلی و صورتی به همراه رنگ طوسی، سرزندگی را به همراه دارد. این دو رنگ مکمل خوبی خواهند بود. اما برای اینکه نتیجه همراهی این ترکیب رنگ ها به درستی بدست آید بهتر است یک نمونه تیره و دیگری از نمونه روشن استفاده گردد.

3) بنفش و طوسی

آیا از این دو رنگ در کنار هم استفاده کرده اید؟ ترکیب فوق العاده این دو رنگ هیجان و انرژی را به استایل شما می بخشد.

4) طوسی و سبز

رنگی که در چهار فصل سال همراه خوبی برای شما خواهد بود. با ترکیب این دو رنگ، آرامش و قدرت را به نمایش بگذارید. این دو رنگ برای محیط های اداری و رسمی نیز بسیار مناسب خواهد بود.

5) زرد و طوسی

رنگ طوسی و زرد

زرد خستگی طوسی را از بین خواهد برد. هیجان و زندگی را به استایل شما می بخشد. به لطف این رنگ می توانید به لباس های کار خود زیبایی ببخشید. این دو رنگ برای آقایان و بانوان بسیار مناسب خواهد بود.

6) طوسی و نارنجی

اگر به دنبال نشاط و تازگی هستید به نارنجی فکر کنید. ایجاد تنوع و استفاده از رنگ نارنجی در استایل خیابانی شما تازگی را خواهد بخشید. رنگ طوسی با نارنجی، تندی آن را خواهد گرفت و زیبایی را به سبک پوشش شما خواهد داد.

7) طوسی و سفید

اگر برای محیط کاری و جلسات مهم به دنبال ست شیک هستید؛ رنگ طوسی و سفید را در برنامه خود جای دهید. ترکیب سفید با رنگ طوسی زیبایی و جذابیت را به هر لباسی خواهد بخشید.

8) طوسی و آبی

آبی تیره و کلاسیک رنگی بسیار پرطرفدار است که در کنار رنگ طوسی زیبایی بیشتری خواهد داشت. آبی نمایانگر نظافت و پاکیزگی است که با رنگ طوسی آرام بخش خواهد شد.

رنگ طوسی و آبی

این دو رنگ بسیار هارمونی جذابی را به همراه خواهد داشت. آقایان و بانوان از این دو رنگ می‎ توانند، تجربه خاصی از این دو مکمل داشته باشند.

بهترین رنگ طوسی برای بانوان

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، رنگ طوسی، رنگ خنثی و ملایم است. اگر به درستی از این ترکیب استفاده نگردد، به استایل شما حس افسردگی و خسته کنندگی را القا می کند.

بهتر است برای شکستن این سد، از رنگ هایی چون قرمز، بنفش و ترکیبات گرم بیشتر در کنار این رنگ بهره بگیرید. البته پارچه های طرح دار و کار شده این رنگ را نیز مدنظر داشته باشید. این نوع پارچه نیز زیبایی خاصی را به استایل بانوان در فصل بهار می دهد.

لباس تناژ طوسی و سفید

بهار فصل شادابی، طراوت و صمیمیت است؛ بهتر است رنگ های طبیعت را در لباس های روزانه خود وارد کنید. به دختران جوان پیشنهاد می کنیم ترکیب رنگ صورتی روشن و طوسی یا بنفش را در فصل بهار 2021 حتما استفاده کنند.

سایز مناسب برای رنگ طوسی

برای پوشیدن رنگ طوسی در هر فصلی، توجه به سایز مناسب بسیار مهم است. اگر شما نیز علاقه دارید از لباس های اورسایز در زمستان و پاییز استفاده کنید؛ بهتر است متریال کشمیر و پشم را در نظر بگیرد.

در روزهای گرم سال رنگ طوسی را با پارچه های از جنس، حریر، نخ و .. امتحان کنید. زیرا پارچه های لخت زیبایی بیشتر را به شما خواهد بخشید.

استایل طوسی رنگ

رنگ طوسی بسیار شیک و عامه پسند است. البته توسط مجموعه پنتون در سال 2021 به عنوان رنگ سال نیز در نظر گرفته شد. این رنگ برای محیط اداری و دوستانه یا استایل روزانه بسیار پرکاربرد است. هر کمد لباسی نیاز دارد یک لباس با این رنگ را در خود داشته باشد.

برای داشتن استایل زیبا با این رنگ بهتر است چند دست لباس با این رنگ را در کمد شخصی خود داشته باشید. بانوان محترم سعی کنند از نمونه ترکیب های رنگی که در این مقاله به آن اشاره شد، در استایل خود بهره ببرند. داشتن استایل مناسب به بانوان اعتماد به نفس بالایی می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *