پوشاک زنانه

راهنمای ست کردن رنگ سبز در استایل بانوان

استایل-سبز-بانوان

چه رنگ هایی رو با سبز ست کنیم؟

ست کردن درست رنگ لباس‌ ها برای اکثر افراد امری مهم می باشد. از قدیم این باور وجود داشته که ظاهر هر آدمی بیانگر شخصیت اوست این بدان معناست که برای داشتن ظاهری آراسته، اصولی را باید رعایت کرد که لازمه آن داشتن دانش ترکیب رنگها و ست کردن انواع مدل ها با هم است. در این مقاله هدف آسواستایل معرفی بهترین روش برای هماهنگی رنگ سبز با رنگ های دیگر می باشد. رنگ سبز یک بار در سال 2013 و بار دیگر در سال 2017 عنوان رنگ سال را به خود اختصاص داده است. این رنگ از آن دسته رنگ هایی می باشد که استقبال از آن بسیار زیاد می‌ باشد؛ همچنین از تناژهای مختلف آن در رنگ بندی انواع البسه بسیار استفاده می شود. این طیف را بررسی و ست رنگ سبز و رنگ های مکمل های آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

رنگ سبز یشمی

به طور کلی رنگ سبز، یادآور طبیعت و تازگی، رشد و حیات دوباره و از طرفی نماد صلح و آرامش، امنیت و سلامتی است. برای رنگ‌ هایی که می توان با سبز یشمی ست کرد، باید به سردی و گرمی رنگ‌ ها توجه کنید و اگر به درستی آن را با رنگ مناسب دیگری هماهنگ کنید به استایلی جذاب و کم نظیر دست می یابید.

یشمی با سفید

استایل-سفید--و-سبز

سفید یک رنگ اصلی است و به راحتی با رنگ‌ های دیگر ست می‌ شود. ست کردن رنگ یشمی با سفید، ترکیبی زنده و انرژی‌ بخش به وجود می‌ آورد. این ست بیشتر برای دیدارهای غیر رسمی پیشنهاد می شود.

رنگ یشمی با مشکی

اگر به ترکیب رنگ‌ های تیره علاقمندید، مشکی رنگ مناسبی برای ست کردن با سبز یشمی است؛ مشکی نیز همانند رنگ سفید و خاکستری در دسته رنگ های خنثی قرار دارد و می توانید آن را با اکثر رنگ ها ست کنید؛ شما می‌ توانید مانتوی سبز یشمی را با شلوار و کیف مشکی ست کرده و یک استایل خاص و شیک بسازید.

رنگ سبز و زرد

استایل-بانوان

سبز در کنار طیف رنگ زرد، مانند لیمویی و طلایی؛ ترکیبی بسیار فوق العاده به ارمغان می آورد. هماهنگ کردن این رنگ در کنار طلایی، ست بسیار شیک و خاصی برای لباس‌ های مجلسی بانوان است.

رنگ سبز و قهوه‌ ای

این ست زیبا الهام‌ گرفته از طبیعت می باشد. می‌ توانید رنگ سبز را در کنار طیف‌ های مختلف رنگ قهوه‌ ای قرار دهید و ست لباس‌ های بسیار زیبا و خاص داشته باشید. رنگ سبز و رنگ کرم نیز در کنار یکدیگر بسیار چشم‌نواز خواهند بود.

استایل-سبز-بانوان

رنگ سبز یشمی و آبی

اگر فکر میکنید رنگ سبز و آبی سرد در کنار هم زیبا نیستند؛ باید گفت اشتباه می‌ کنید. می‌توانید مانتوی سبز یشمی را با یک شلوار جین آبی روشن هماهنگ و ست کنید.

رنگ سبز یشمی با طیف‌ های رنگ‌ سبز

رنگ یشمی و دیگر رنگ‌ های طیف سبز به خوبی با یکدیگر ست می‌ شوند. سبز یکی دیگر از رنگ‌ های مناسب برای استایل مونوکروم است؛ پس شما می‌ توانید با استفاده از لباس‌ های سبز تیره و روشن ظاهری آراسته و بسیار خاص داشته باشید.

رنگ یشمی با نارنجی و قرمز

استایل-سبز-و-نارنجی

نارنجی و قرمز هم به خوبی با این رنگ ست خواهند شد؛ اما اگر تمایل دارید در ظاهر شما رنگ یشمی بیشتر خودنمایی کند، می توانید از اکسسوری‌ هایی مانند کیف و کفش قرمز یا نارنجی استفاده کنید.

خاکستری و صورتی با یشمی

از دیگر رنگ‌ هایی که خود را به خوبی با سبز تیره وفق می‌دهند خاکستری و صورتی می باشد. سبز می‌تواند رنگ اصلی در ظاهر شما باشد؛ به طور مثال برای بانوان مانتوی مجلسی و برای آقایان یک کت تک شیک و بینظیر. پیش از این گفتیم که رنگ سبز با رنگ‌ های زیادی قابل ست کردن است؛ بنابراین استفاده از اکسسوری‌ ها با طیف رنگ مشابه نیز در ترکیب با لباس‌ هایی هماهنگ می‌ تواند بسیار جذاب باشد.

ست کردن مانتو، بارانی یا پالتوی یشمی

برای ست کردن مانتو سبز با یک بارانی‌ یا یک پالتو، باید رنگ‌ های متناسبی برای روسری و شال، کیف و کفش و همچنین شلوار خود انتخاب کنید. شما می‌ توانید پالتوی سبز یشمی خوشرنگ خود را با یک شلوار سفید و روسری قهوه‌ ای ست کنید. همچنین ست کردن مانتو یشمی در کنار یک کیف قرمز پر رنگ، شلوار مشکی و یک روسری طرح‌دار که رنگ غالب آن سبز باشد هم ترکیبی بسیار زیبا و جذاب خواهد بود. استفاده از کیف و کفش‌ های سفید یا مشکی و طیف‌ های مختلف قهوه‌ ای در این مورد همیشه جواب می‌ دهد. رنگ شال یا روسری خود را هم می‌ توانید با توجه به ترکیب رنگ‌ هایی که پیش از این گفته شد انتخاب کنید.

ست کردن شال یا روسری سبز

در صورتی که شال یا روسری شما ساده و یشمی رنگ است، می‌ توانید از مانتوهای طرح‌ دار استفاده کنید. طرح‌ های راه راه عمودی برای افراد بزرگ سایز و طرح‌ های چهارخانه برای افراد لاغر مناسب‌ تر است.  شما می‌ توانید رنگ شال با کیف و کفش خود را نیز هماهنگ با یکدیگر انتخاب کنید.

ست کردن سبز یشمی برای لباس آقایان

واقعیت این است که رنگ سبز یشمی یک رنگ سنگین و موقر است. رنگی کلاسیک که به راحتی می‌ تواند با رنگ‌ های متداول مشکی و خاکستری در پوشاک آقایان رقابت کند و ست‌ هایی خاص ارائه کند. برای استفاده از این رنگ در پوشش آقایان باید به ترکیب رنگ‌ ها دقت کنید.

ست کردن پیراهن و کت سبز

استفاده از کت و شلوار یشمی مخصوصا در فصل‌ های سرد سال، می‌ تواند ظاهری کلاسیک و رسمی برای شما به ارمغان بیاورد. در صورتی که اگر این کت را با پیراهنی مانند قهوه‌‌ ای، مشکی و سفید ست کنید، ظاهری بسیار شیک و رسمی خواهید داشت. پیراهن‌ های سبز یشمی نیز به راحتی قابل ست کردن با انواع کت و شلوارهای مردانه آبی، مشکی و قهوه‌ ای می باشد.

ست کردن شلوارهای سبز تیره

اگر رنگ سبز تیره را برای شلوار خود انتخاب کرده‌ اید، بهتر است برای پیراهن خود از رنگ‌ های روشن‌ تری استفاده کنید. رنگ‌ هایی مثل کرم، سفید، سبز روشن، نارنجی و آبی می‌ توانند رنگ‌ های مناسبی باشند. این رنگ قابلیت بالایی برای ترکیب با طرح‌ های چهارخانه دارد؛ بنابراین ست کردن شلوار کتان سبز تیره مردانه کار سختی نخواهد بود. رنگ یشمی از ترکیب رنگ‌ های زرد، سبز و سیاه به دست می‌ آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *