دسته‌بندی نشده

ترند های لباس زنانه در بهار 1401

ست زرد

ترند های لباس زنانه در بهار 1401

با شروع سال نو تمامی بانوان اهل مود به دنبال لباس های ترند جدید سال نو می باشند به همین دلیل آسواستایل سعی دارد در این مقاله ترند بهار 1401 را به علاقمندان در این حوزه معرفی کند.

سایه های زرد در ترند بهار 1401

رنگ زیبای گل نرگس عسل و لیمو خوراکی ها و البته نور خورشید همگی نمادی از رنگ زرد می باشند و همواره این رنگ انرژی و شادی نهفته در خود را به همراه می آورد. امسال نیز بسیاری از ترند های بهاره رنگ زرد را می توان مشاهده کرد. شما می توانید از سایه های مختلف رنگ زرد برای زیباتر شدن ظاهر خود در ترکیب البسه استفاده کنید. در نظر داشته باشید رنگ های گرم مانند رنگ عسلی و همچنین لیمویی به منظور ته رنگ های سرد می‌توانند انتخاب مناسبی برای ترکیب پوشش ظاهری بانوان باشد.

ست زرد

 

کت و دامن چهارخانه

عکس لباس های چهارخانه همیشه ترند بوده و هیچگاه از مد نمی افتند. امسال نیز این نوع لباس ها بیش از همیشه در صحنه حضور دارند. شما میتوانید کت چهارخانه با دامن کوتاه ، گردنبند و بوت ست کنید و به آراستگی ظاهر خود بیفزاید. همچنین نیز میتوانید از کتهای دو دکمه ای اِپل دار استفاده کنید اگر که از طرفداران سبک کلاسیک می باشید.

کت دامن چهارخونه

 

از جمله ترند بهار 1401 ، لباسهای برش دار

امسال سال درخشیدن به استفاده از لباسهای براق می باشد و همینطور لباسهای برش دار این سال نیز مُد می باشند. این نوع البته از ناحیه شانه یا کمر، کمی برش های متقارن و یا نامتقارن دارند، چه به زیبایی پوشش می افزایند.

لباس یراق

 

از لباسهای رنگی و شاد استفاده کنید

در ترکیب لباس های خود از رنگ های چون زرد روشن، بنفش، قرمز گیلاسی، سبز، سرخ آبی و یا صورتی گرم و یا هر رنگی که به آن علاقه دارید استفاده کنید. شما می توانید انواع رنگهای گرم را با یکدیگر ترکیب کنید اما به خاطر داشته باشید در کنار آن یک رنگ خنثی نیز استفاده کنید که به موجب آن، تعادل را در رنگ آمیزی پوشش خود رعایت کرده باشید. اکسسوری های ساده را نیز فراموش نکنید.

ست سرخ آبی

 

 دامن کوتاه جذاب ، ترند بهار 1401

از دیگر ترندهای سال ۱۴۰۱ بهاری باید به دامن های کوتاه تا زانو اشاره کرد. دامن های مینی امسال جایگزین دامن های مینی نسبتاً بلند تر شده اند. در سال‌های اخیر این دامنه ها بسیار پرطرفدار شده و در انواع ترکیب های مد مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال دامن مینی چرم و یا دامن تنیس چین‌دار و اسپرت بپوشید. همچنین به منظور حفظ پوشش می‌توانید از جوراب شلواری آراسته به همراه دامن خود استفاده کنید.

دامن چرم

 

وسترن، لباس های ریش ریش

در سال های گذشته انتظار میرفت  لباس های ریش ریش، ترند شوند اما این امر میسر نشد. اما امسال این نوع البته و استایل وسترن بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این بار لباس هایی با ریشه های کوتاه تر جایگزین روشهای بلند تر خواهد شد، ریشه هایی که به هم گره خورده اند.

لباس ها و پارچه های چاپی

اشکال مختلف شکل های چاپی از نوشته هنری و گل گرفته تا چاپ های شطرنجی بسیار در ترندهای امسال مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین چاپ های رنگارنگ و اشکال هندسی از الگوهای دهه ۶۰ میلادی الهام گرفته اند بسیار رونق پیدا کردند این نوع اشکال بر روی جلیقه ها کد ها و یا این شرکت‌ها و تیشرت ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پارچه های چاپی

اکسسوری های ترند بهار 1401

صندل های گلادیاتور

این نوع صندل ها در سال ۲۰۰۸ اولین بار ترند شدند اما امسال نیز دوباره به میدان باز خواهند گشت و بسیار مناسب ست کردن همراه دامن مینی میده و ست زیبایی را از ترکیب این دو می توانید برای ظاهر خود انتخاب کنید.

صندل گلادیاتور

کیف های خوشرنگ و شاد

این نوع اکسسوری، هیچگاه از مد نمی‌افتد و همیشه مورد استفاده قرار می گیرد شما میتوانید بنا به سلیقه خود کیف هایی با رنگ شاد تهیه کنید همچنین می توانید از کیف هایی که درون کمد، از قبل دارید نیز استفاده کنید.

کیف شاد

گوشواره های لوستری

گوشواره کریستالی، نگینی و یا از جنس زنجیر نیز از جمله ترند های امسال می باشند و جالب توجه است؛ انواع مختلفی از این گوشواره ها در ترند بهار 1401 یافت خواهند شد.شایان ذکر است سلیقه شخصی، در مد و پوشش ظاهری حرف اول را می‌زند جدای از اینکه چه رنگی و چه طرح لباسی در ترند بهار 1401  مد شده است سلیقه شما اولویت دارد، لباس و رنگ لباسی که شما برای پوشش خود انتخاب میکنید باید مورد علاقه شما بوده، و حس خوبی را به شما انتقال دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *