پوشاک زنانه

معرفی مدل های مختلف شلوار جین زنانه برای اندام های مختلف

انواع-شل.وار-جین

انواع شلوار جین زنانه؛ از مام استایل تا اسکینی

کمد لباس خانم ها با انواع مدل های شلوار جین کامل میشود، پوشیدن شلوار جین امروزه بیشتر از قبل مد شده که استایلی غیر رسمی و جذابی به خانم ها میدهد. شلوار جین های مد روز زنانه انواع مدل های مختلفی دارند از جمله شلوار جین های قد 90, زاپ دار و مام استایل و… که در ادامه با آنها آشنا میشوید، همراه باشید با آسواستایل.

خانم ها از این شلوارهای مد روز استفاده میکنند و استایل شیکی برای خود میسازند. هر سال یک مدل شلوار جین خاص مد میشود مثلا لوله تفنگی با دمپا گشاد اما سال 2018 – 97 شلوارهای مختلفی از مدل های قدیمی بار دیگر مد شده و رو کار آمده اند. شلوار جین همیشه روی مد است، ممکن است مدلهای شلوار جین با یکدیگر فرق داشته باشد و بعضی مدل ها مثل جین هایی که رویشان چروک هایی زمخت حک شده بود از مد افتاده باشد. اما جنس جین و شلوار جین های ساده همیشه روی مد هستند.

خیلی ها را می شناسم که چندین سال است از یک شلوار جین استفاده میکنند که شلوار جینشان فرم بدن آن ها را به خود گرفته و جزو لباسهای همیشگی آن ها شده است. همه افراد شیک پوش عاشق شلوار جین هستند و محال است کمد لباسی باشد که در آن شلوار و دیگر البسه جین وجود نداشته باشد. با این همه علاقه همیشه یک مشکلی است و آن انتخاب مناسب شلوار جین می باشد. برای بعضی کمی سخت است چه شلواری خریداری کنند که مناسب آنها باشد و بعد از کلی جست و جو و خرید شلوار؛ از پیدا کردن شلوار جذاب و مناسب خود ناامید خواهند شد؛ دقت کنید که مشکل از شلوار نیست، بلکه از انتخاب اشتباه شما است.

شلوار-جین-زنانه

خیلی ها تا می بینند شخصی یک شلوار زیبا و فیت پوشیده و خیلی به اندام آن شخص می‌نشیند، می‌روند و دقیقا مثل همان را میخرند و بعد می‌بینند آنطور که تصور می کردند نشد، به این نکته توجه داشته باشید که هر بدنی فرم خاص خود را دارد و باید مناسب با فرم و اندازه هر اندامی لباس پوشید نه صرفا به این دلیل که چون به شخصی خیلی می آید باید به ما هم بیاید. هر کس برای خوشتیپ شدن و خوش پوش بودن باید مناسب با بدن خود و چیزی که به او می‌نشیند لباس بپوشد.

شلوار جین مناسب برای هر فرمی از بدن مخصوص همان بدن است و کسانی می توانند شلوار جین مناسب بخرند که مدل و اندازه بدنشان را بشناسند.

در صورتی که شما اندام ساعت شنی دارید.

اندام ساعت شنی یعنی شما کمر باریک و باسن بزرگی دارید، پس شلوار فاق کوتاه برای شما اصلا مناسب نیست، چون اصلا تا کمر نمیرسد! دنبال شلواری باشید که در ناحیه پشت چند تکه باشند و حالت گرد را در ناحیه باسن ایجاد کرده باشند، وگرنه مجبورید گودی کمر شلوار را کلی درز بگیرید. به سراغ شلوارهایی بروید که در ناحیه کمر، پشت‌شان بالاتر از جلویشان است. شلوارهای جین چکمه‌ ای برای اندام شما بهترین هستند، اما چسبان‌ ها هم بهتان می آیند. اگر نمی خواهید اندام خوبتان را پنهان کنید، پس سراغ جین بگی و جین پسرانه نروید.

ست-جین-زنانه

در صورتی که شما اندام منحنی دارید.

اندام منحنی یعنی؛ افرادی که بالای پاهایشان نسبت به بخش زانو به پایین، خیلی چاق‌ تر است و می بایست از شلوارهای جین دم‌ پا گشاد استفاده کنند. آن هم مدلی که دم‌ پای آن از بالای زانو شروع شود. این مدل کمکشان ‌می کند لاغری بخش پایین پاهایشان متناسب بنظر برسد. افرادی که اندام منحنی دارند، به علاوه بهتر است مدل‌های فاق بلند را انتخاب کنند که شکمشان را تخت نشان دهد.

در صورتی که اندام شما فرم مدل گلابی است.

فرم گلابی یعنی؛ شکلی از بدن که بالا تنه از بخش تحتانی بدن‌تان کوچک تر باشد. کسانی که فرم بدنشان Pear Shaped یا شبیه گلابی است، باید سراغ شلوارهای دم‌پا گشاد بروند با این تفاوت که بخش بالای زانو دراین شلوار، میتواند فیت بدن باشد. اندازه و فیت بودن شلوار جین زنانه در بالای زانوها سبب می شود سلولیت‌ یا بد شکلی پا جمع شود و به چشم نیاید.

در صورتی که شما لاغر و قد بلند هستید.

 انواع مدل های شلوار جین زنانه

کسانی که قدشان بلند است و پاهای لاغر و کشیده دارند تقریباً میتوانند هر مدل شلوار جین که میخواهند بپوشند. با وجود این بعضی مدل‌ها بیشتر به آن‌ ها می آید. بعنوان مثال پوشیدن شلوار جین چسبان جذب که پایین آن کمی ریش ریش شده است یا برش دارد میتواند استایل آن‌ها را شیک‌تر کند. به علاوه پوشیدن مدل‌ هایی که دم‌ پا گشاد هستند، بدن این افراد را بسیار زیبا و روی فرم نشان خواهد داد.

در صورتی که شما ران های چاقی دارید.

چنانچه شما ران های چاقی دارید کافی است شلوار جینی انتخاب کنید که رنگ آن زیاد روشن نباشد و قسمت سنگ شور شده آن روی ران ها باشد نه در کناره های شلوار تا به این ترتیب کشیدگی ران ها را بیشتر نشان دهد. جین راسته و ساده ران های چاق را کمی محو می کند. همچنین می توانید شلوارهایی که دمپا هستند را هم امتحان کنید.

در صورتی که پاهای لاغری دارید.

چنانچه شما اندام لاغری دارید اصلا به دنبال این نباشید که بخواهید با پوشیدن شلوار جین گشاد خودتان را چاق نشان دهید. زیرا که در این شلوارها کاملا گم می‌شوید. بهترین شلوار برای شما جین مخصوص افراد لاغر یا همان جین اسکینی است. جین اسکینی برای افراد لاغر خیلی مناسب است.

 انواع شلوار جین برای خانم‌ها

 در صورتی که قد کوتاهی دارید و ریز اندام هستید.

در این صورت، شما نباید چیزی بپوشید که پاهایتان را گنده و چاق نشان دهد، چون کوتاه و خپل بنظر می رسید. بهترین انتخاب جین چسبان است و جین‌های چکمه‌ای. اگر پاهایتان کوتاه نیست، می توانید جین دم‌پا گشاد را هم امتحان کنید، ولی قدتان را کوتاه میکند. اگر پاهایتان لاغر است، جین‌های روشن را امتحان کنید.  اگر صندل می پوشید می توانید شلوارهایی که در پاچه شان، تا خوردگی دارند را هم امتحان کنید.

شلوار جین را با چه چیزی ست کنیم؟

 انواع شلوار جین شلوار گرلد فرند استایل

حال که فهمیدید چه نوع شلواری با فرم بدنتان مناسب است این سوال پیش می آید که حالا با شلوار چی بپوشیم؛ اول نوبت به انتخاب بلوز میرسد. نخستین چیزی که میتوانید برای پوشیدن به همراه شلوار جین سراغ آن بروید بلوز است و بعد هم، تیشرت و تاپ زنانه رنگی است. زمانی که جین تیره می پوشید سراغ رنگ‌های تند، پر رنگ و شاد بروید و وقتی جین روشن پوشیده‌ اید از انواع رنگ‌های ملایم، روشن و شاد کمک بگیرید.

بهتر است شلوار جین زنانه ای را انتخاب کنید که فاق بلند است. این مدل شلوار، استایل زنانه ای به شما می دهد. تمام شومیز را روی شلوار نیندازید. یا آن رابه طور کامل داخل شلوار بگذارید یا تنها جلویش را؛ استفاده از شومیزهای راه راه سیاه و سفید، می تواند استایل‌ تان را شیک‌ تر کند. به خصوص که امسال لباس‌های راه راه مد شده‌اند.

پوشیدن یک کت تک و مخصوص

داشتن کت تک همان قدر که برای مردان مهم است، برای زنان هم اهمیت دارد. به خصوص وقتی پای ست کردن لباس با شلوار جین وسط می آید. یک کت تک زنانه شیک و خاص تهیه کنید و آنرا برای روزهایی بگذارید که می خواهید با شلوار جین‌ استایل تازه‌اي بسازید. علاوه بر کت‌ های ساده و خانمانه، به علاوه میتوانید سراغ کت‌هایی بروید که با دکمه، نوار، زیپ و غیره رویشان کار شده است.

کدام شلوار جین را با کدام کفش ست کنیم؟

 شلوار مام استایل زنانه :انواع مدل‌های شلوار جین زنانه

وقتی بالا تنه و پایین تنه اوکی شد این سوال پیش می آید که حالا با چه کفشی به پا کنیم؛ گفتیم که می توانید به همراه انواع شلوار جین ، از شومیز استفاده کنید. برای تکمیل کردن این سبک پوشش و استایل‌های مشابه، می توانید از کفش پاشنه بلند کمک بگیرید. در صورتی که نیم بوت بهاره دارید می توانید آن را به استایلی اضافه کنید که شلوار جین و بلوز زنانه را در کنار هم قرار داده است. در زمستان هم که مشخص است آن را با شلوار جین و پلیور شیکتان بپوشید.

شلوار جین به همراه اسنیکرز کفش کتانی 

داشتن یک جفت اسنیکرز سفید، مثل استن اسمیت آدیداس یا اسنیکرز مشکی با بندهای سفید یا حتی کفشی تمام مشکی، سه گزینه‌ مناسب هستند که با انواع رنگ‌ها شلوار جین زنانه ست میشوند و استایل زیبایی برای شما خواهند ساخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *