پوشاک زنانه

معرفی برترین برندهای کفش اسپرت دنیا

انتخاب کفش مناسب، امری به مراتب مهم و سخت خواهد بود. پای انسان قلب دوم می باشد و برای داشتن سلامت بدنی در حد بالا، لازم است نمونه های مناسب را خریداری کنید. در این مقاله برترین برندهای کفش دنیا را که در زمینه ارائه سبک کفش زنانه و مردانه اسپرت و ورزشی فعال هستند، جمع آوری کرده ایم، تا راهنمای خرید مناسب برای شما باشد.

1) نایک “Nike

کفش نایک

نایک یا همان NIKE از سال 1964 میلادی، تاسیس شد. در ابتدا این شرکت محصولات خود را با نام روبان آبی به بازار عرضه می کرد. بنیانگذاران این برند فیل نایت و بیل باورمن بودند که تحقیقات خاصی را بر روی کفش های مناسب دوندگی گسترش داده و توانستند نمونه ای موفق در این زمینه به بازار عرضه کنند.

در سال 1971، برند نایکی اولین کفش ورزشی خود را به بازار عرضه کرد، این محصول وزن سبک تری نسبت به نمونه های بازار داشت. در سال 1972 نیز اولین چهره شاخص، استیو پرفونتین از این برند حمایت خود را اعلام کرد.

کفش های نایک ایر در سال 1979، به بازار عرضه شد و گامی مهم در پیشرفت برند نایک به حساب می آید. با تولید این محصول، برند نایک توانست محبوبیت زیادی را در بین ورزش های موجود بدست بیاورد و چهره های مشهور ورزشی و سینمایی حمایت خود را از این شرکت به میان آوردند.

نایکی این بار در سال 2000، کفش نایک شاکس را در دنیای کفش رونمایی کرد که این امر توانست بازار خوبی را برای این برند بدست بیاورد.

نایکی تاکنون نیز یکی از برندهای فعال در زمینه تولید انواع کفش است.

2) آدیداس”Adidas

کفش آدیداس

این برند شرکتی آلمانی بوده که در شهر هرتسوگن در برلین شروع به فعالیت کرد. محصولات این برند در زمینه های مختلف فعالیت دارد و کالاهای لوکس و متنوعی را در دسترس قرار می دهد. این برند یک هلدینگ بوده که برندهای ریبوک، گلف تیلورمید و پورت را در مجموعه خود دارد. این برند بزرگترین تولید کننده لوازم ورزشی دنیا در اروپا است و جزو دومین برند تولید کننده لوازم ورزشی در دنیا مشهور شده است.

در سال 1924، آدیداس تولید کفش های ورزشی خود را شروع کرد و البته شریک آن رودولف بعد از جدایی خود از این برند، شرکت پوما را بنا نهاد. با جدایی آدیداس و پوما این دو رقابت بسیار گسترده ای داشتند و به مرزی رسید که دو باشگاه بزرگ ورزشی شهر هرتسوگن از هم جدا شدند.

اولین تولید کننده کفش آدیداس در سال 2005، با لوگوی سه خط روانه بازار شد و محبوبیت زیادی را در لحظات اولیه پیدا کرد. البته بزرگترین امتیاز این برند در سال 2006 با بستن قرارداد 11 ساله با لیگ بسکتبال در کنار تولید کفش و لوازم جانبی این لیگ را تامین کند.

3) ونس “vans

کفش ونس

این شرکت یکی از برندهای محبوب آمریکایی همراه با سابقه درخشان، تولیدات مناسبی را در زمینه تولید کفش کتانی و کفش اسپرت به بازار عرضه کرده است. این برند در سال 1966 توسط دو برادر و شرکای تجاری شان شکل گرفت و آن ها در کالیفرنیا شرکت خود را تاسیس کرده اند.

این شرکت زیره های وفل کلاسیک خود را برای اولین بار عرضه کرد و بزرگترین نقطه عطف برای تولیدات اسنیکر امروزی شد. طراح تولیدات این برند، توسط یکی از شرکای این شرکت انجام شد که توانست محبوبیت زیادی را در بین کاربران ایجاد کند.

تولیدات این برند با قیمت مناسب و تنوع طراحی به همراه کیفیت بالا برای تمامی سلیقه ها و هر طبقه اجتماعی قابل خریداری و استفاده است. کفش ونس Slip Ons در سال 1982 توانست محصولی بسیار مناسب و با کیفیت را به بازار عرضه کند و در نتیجه سبب شد که فروش بالایی را بدست آورد.

درست در سال 1983، بوت با قابلیت مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی تولید کرد که در برابر سرما و برف بسیار مورد مناسبی بود. در سال 2014 برند ونس توانست جایزه برترین تولید کننده سال را دریافت کند.

4) ریبوک “Reebok’

کفش ریبوک

این برند در سال 1985 توسط نوه های بنیانگذار کفش دوزی ایجاد شد که نام آن را با الهام از یک غزال آفریقایی، ریبوک نهادند. رفته رفته این برند با کمپانی فاستر ادغام شد و یک شراکت پایدار را شروع کردند. در سال 1982 برند ریبوک اولین کفش ورزشی خود را برای بانوان رونمایی کرد، این محصول با نام “فری استایل” توانست محبوبیت و فروش غیر منتظره ای را برای شرکت به همراه داشته باشد.

به مرور زمان در سال 1987 این برند، لقب بهترین و نوآورترین شرکت سازنده وسایل ورزشی در جهان را به خود اختصاص داد و توانست ارزش خود را بالاتر از رقیب خود نگه دارد. اما در سال 1990، برند نایک توانست از سد این شرکت گذر کند و فروش بیشتری را در بین مردم داشته باشد.

البته در سال 1994، برند تجاری ریبوک کفش های جدید بدون بند خود را رونمایی کرد. مدیران آدیداس بعد از خرید علامت تجاری ریبوک در سال 2006، نام آن را تغییر ندادند و تنها تکنولوژی خود را به خط تولید این شرکت اضافه کردند.

5) نیوبالانس “NEW BALANCE

کفش نیو بالانس

این شرکت در آمریکا در زمینه تولید پوشاک و کفش ورزشی بسیار توانا و قدرتمند است. این برند در سال 1906 فعالیت خود را آغاز کرد و شعبه های مختلفی را در سراسر دنیا برای خود احداث کرده است. در سال 2015، دوباره با شباهت زیادی نسبت به مدل دهه 90 میلادی، کار خود را شروع کرد. تولیدات این شرکت جنسیت خاصی ندارد و مناسب برای تمامی افراد و سلایق مختلف خواهد بود.

انعطاف پذیری بالا، دوام و سبکی از قابلیت های اصلی کفش های تولیدی این برند می باشد و در استفاده طولانی مدت خستگی و آزاری را برای شما به همراه ندارد. برای ساخت این کفش از متریال EVA استفاده می گردد که ضربه گیر بودن آن فشارهای زیادی را از بین خواهد برد و همراه خوبی برای استفاده روزانه است.

6) اسکیچرز “Skechers

کفش اسکچرز

این برند آمریکایی تولیدات خود را با توجه به راحتی و سبکی به شهرت جهانی رسانده است. این برند توسط مایکل و فرزندش در سال 1992، در کالیفرنیا آمریکا پایه گذاری شد. این شرکت در ابتدا با ورود به دنیای مد مشهور شد و سپس با تولید کفش های حرفه ای دویدن، درخشان تر از سابق به میدان رفت.

کفش های سایر برندهای ورزشی در اندک زمانی از شمایل اصلی خود خارج شده و آسیب های زیادی را به کاربر وارد می کردند، اما تولیدات این برند با کیفیت بالا توانست محبوبیت خوبی را در بین رقبا بدست بیاورد. بالشتک های تزریقی در زیره کفش های این برند دوام و ضربه گیری مناسبی را به همراه دارد در نتیجه خستگی کمتری را ایجاد خواهد کرد.

7) اسیکس “Asics

یکی از برندهای معروف کفش های ورزشی در دنیا می باشد. تنوع کم این برند، نام آن را به مانند سایر برندهای بازار معروف نکرده است. تولیدات این شرکت بسیار با کیفیت و انعطاف پذیر است و توانسته، محصولاتی برای هر سنین تولید کند.

در این مقاله 7 برند معروف و مطرح در بازار تولیدات کفش را برای شما جمع آوری کردیم؛ شما می توانید با توجه به بودجه خود از بین این محصولات، بهترین خرید خود را داشته باشید. در زمان خرید کفش توجه داشته باشید، همیشه سعی کنید از بهترین ها خرید کنید زیرا سلامت شما در گرو انتخاب مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *