پوشاک زنانه

راهنمای خرید، شلوار جین در استایل روزانه

شلوار جین در کمد هر فردی پیدا می شوند.  هر شخصی با توجه به سلیقه شخصی و نوع استایل خاص خود یکی از نمونه های متنوع بازار را خریداری کرده است. این جنس از پوشش همیشه روی بورس بوده و از مد نمی افتد. شما شلوار لی را در تمام فصول می توانید به همراه استایل خود بپوشید. با توجه به ترند بودن و جنس خاص این لباس در هر کمدی یک نمونه از آن وجود دارد. این شلوار جزئی جدا نشدنی و قابل ست کردن با هر پوششی خواهد بود.  اما باید در زمان خرید به راهنمای خرید شلوار جین و معیارهایی توجه کنید تا با توجه به قیمت شلوار لی ،خریدی درست و مناسب اندام خود داشته باشید.

از هفتاد سال پیش تا به امروز، شلوار جین وارد دنیای زنانه و استایل های مد و فشن شد. هر فردی از اشخاص معمولی تا هنرپیشه های معروف نمونه های مختلفی از شلوار لی را در کمد شخصی خود دارند. در این مقاله نکات خرید شلوار لی را به اختصار برای شما جمع آوری کرده ایم.

راهنمای خرید شلوار جین

برای خرید مطمئن هر لباسی، رعایت نکاتی که در ادامه اشاره می شود بسیار مهم و اساسی خواهد بود.

خرید شلوار جین

1) توجه به سایز شلوار جین

در زمان خرید هر لباسی توجه به سایز مناسب بسیار اهمیت دارد. شلواری که مناسب سایز شما نباشد، به اندام شما زیبایی نمی بخشد. بهتر است؛ در زمان خرید شلوار، سایزهای خود را به درستی بدانید. زیرا هر کمپانی تولید کننده معیارهای خاصی را برای سایز در نظر دارد.

برای خرید به فاق شلوار توجه کنید. شلوارهای فاق بلند یا مام جین برای تخت نشان دادن قسمت میانی بدن انتخاب بهتری خواهند بود. اگر از دسته افرادی هستید که پایین تنه درشتی دارید، شلوار جین فاق کوتاه نمونه مناسبی برای شما می باشد.

طول شلوار و دور کمر شلوار را سعی کنید به درستی انتخاب کنید، زیرا اگر به درستی این مرحله را انجام ندهید، پوشیدن لباس برای شما سخت می گردد.

شلوار لی

2) جنس شلوار جین

برای هر پارچه ضخامت و محکم بودن آن یکی از قابلیت های اصلی خرید به حساب می آید. پارچه ای که تار و پود آن بهم نزدیک باشد، دوام بیشتری دارد.

زمانی که به خرید شلوار می روید بهتر است نگاهی به جنس و ضخامت آن بیندازید تا ضخامت آن را بسنجید. در زمان خرید شلوار جین تابستانه، این مورد شاید خیلی راهنمای مناسبی نباشد، زیرا در تابستان به دنبال پوشیدن پارچه های خنک و نازک در کنار کیفیت مناسب معیارهای اصلی می باشد.

3) دوخت و طراحی مناسب 

در زمان خرید به دوخت لبه های پایینی، درزهای کناری و دور جیب شلوار دقت کنید. اگر  لباس شما دارای دوخت محکم و بدون پارگی باشد به راحتی شل و خراب نمی گردد. توجه کنید که دوخت های زنجیره ای دو ردیف نشان از کیفیت بالای تولید کننده می دهد. البته دوخت های تک ردیفه با نخ محکم نیز مورد مناسبی برای خرید خواهند بود. درزهای لباس را کمی بکشید، اگر صدای دررفتگی دوخت را شنیدید بدانید این لباس کیفیت مناسبی ندارد.

شلوار جین

4) به قسمت زانوی شلوار دقت کنید.

اگر در زمان پرو لباس متوجه گشاد بودن قسمت زانو بشوید، بهتر است آن را انتخاب نکنید. این لباس بعد از مدتی حالت اولیه خود را از دست می دهد و زیبایی را از استایل شما می گیرد.

5) رنگ شلوار جین

انتخاب رنگ لباس سلیقه ای می باشد. اما باز در زمان انتخاب رنگ شلوار دقت کنید، که شلوارهای جین روشن در استایل روزانه و کژوال، و برای پوشش رسمی نیز از رنگ های تیره استفاده کنید.

6) انتخاب مدل مناسب با استایل؛

در ابتدا، شلوار جین های بازار تنها راسته بود. بعد از مدتی، مدل های دمپا گشاد، شلوار کیسه ای طرفداران زیادی پیدا کردند.

برای خرید شلوار باید به فرم بدنی خود باید توجه داشته باشید. با توجه به قد و هیکل خود نمونه مناسب خود را بخرید. شلوارهای گشاد و مام استایل برای افراد قد کوتاه توصیه نمی شود؛ با پوشیدن شلوار اسکینی پاهای خود را کشیده تر نشان دهید.

انواع مدل شلوار جین

افرادی که اندام مثلثی شکل دارند و میان بدنه آن ها چاق تر می باشد بهتر است از شلوارهای فاق بلند استفاده کنند.

7) پرو نرمال را امتحان کنید.

در زمان خرید شلوار جین، در فروشگاه قدم بزنید و وسایل روزانه ای که در جیب شلوار قرار می دهید؛ را در جیب شلوار جدید بگذارید. قبل خرید چندبار بشینید و بلند شوید؛ تا راحتی آن را تست کنید.

8) شلوار جین کشی، انتخابی هیجان انگیز

شلوار جین کشی

انتخاب جین کششی، زیبایی بیشتری به اندام شما می بخشد. راحتی شلوارهای کشی بسیار از نمونه های دیگر بیشتر می باشد. البته توجه کنید، شلوار بیش از حد کشی نیز بیشتر، لگ جذب می باشد و مناسب سن های پایین جامعه خواهد بود.

9) طراحی مناسب

نمونه های موجود در بازار که دقت بیشتری بر روی دکمه ها و پرچ های مسی دارد، احساس کیفیت بیشتر را به دیگران می بخشد. اما باید توجه کنید که تنها این امر کمک کننده شما برای خرید جنس اصلی نمی باشد. گاهی نمونه هایی در بازار دیده می شود که تقلبی بوده و شما را ترغیب به خرید کالای تقلبی می کنند.

شلوار لی

10) وزن شلوار لی

در نظر داشته باشید، به میزانی که یک لباس وزن بیشتری داشته باشد، خشک تر بر روی بدن قرار خواهد گرفت. شلوار لی زیر 250 گرم در تابستان نمونه مناسبی خواهد بود و جریان هوا به راحتی منتقل می گردد. اما شلوارهایی بین 250 تا 340 گرم استقامت بالایی داشته و در نتیجه دوام بیشتری را برای شما به همراه دارد و همراه خوبی برای تمام فصول می باشد.

بعد از تمام موارد گفته شده باید این مورد را در نظر داشته باشید، شستشو و نگهداری شلوار جین نیز به اندازه خرید شلوار جین، اهمیت دارد. اگر بهترین شلوار موجود در بازار را هم بخرید چنانچه به درستی از آن نگهداری نکنید؛ از طول عمر مفید آن کاسته می شود.

بار اول شلوار لی را به تنهایی بشویید؛ و در موارد بعدی برای جلوگیری از تغییر رنگ و ظاهر لباس بهتر است آن را برعکس کنید؛ و در داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. توصیه می شود، از خشک کن برای آبگیری لباس استفاده نکنید.

شلوار لی جزو جدا نشدنی از استایل روزانه زنان و مردان شده است. این محصول که این روزها محبوبیت بالایی را تجربه می کند. برای داشتن شلوار مناسب که به اندام شما بنشیند. رعایت نکات ارائه شده در مقاله در هنگام  خرید الزامی است. این روزها یکی از دغدغه های خرید بودجه مورد نظر برای محصول می باشد، قیمت شلوار لی، تنوع بالایی دارد که در نتیجه به خوبی جوابگوی نیاز هر کاربری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *