پوشاک زنانه

راهنمای انتخاب لباس برای استایل بهاره و تابستانه

با آمدن هر فصل، رنگ خاصی متداول می گردد، زیرا هر فصلی از سال رنگ مناسب خودش را دارد. استفاده نامتناسب، تضاد بدی را به استایل شما می دهد. البته توجه داشته باشید؛ انتخاب رنگ متناسب با فصل تاثیر بسیار مثبتی بر روی پوشش شما خواهد گذاشت. با آمدن بهار و تابستان پیش رو لازم می باشد که اصولی را برای پوشش مدنظر داشته باشید تا پرستیژ و جذابیت بیشتری را به اندام خود ببخشید. استایل بهاره و لباس تابستانه از اصول خاص خود پیروی می کنند که در این نوشتار به آن اشاره می کنیم.

قوانین اصولی پوشش در استایل تابستانه و لباس بهاره

 

  • در فصول گرم سال، رنگ های روشن اولویت بیشتری پیدا می کنند. لباس هایی با رنگ روشن و سبک آزاد با پارچه های نازک، جذابیت بیشتری را به استایل شما می بخشد.
  • نوع دوخت و برش لباس در تابستان یک دست تر و با برش های کمتر دیده می شود. پارچه هایی که از جنس نخ پنبه و لینن هستند به علت تنفس پذیری بیشتری را ارائه می دهد.
  • رنگ هایی که ترندهای سال هستند و از رنگ های روشن می باشند انتخاب خوبی برای فصل بهار و تابستان خواهد بود.
  • رنگی رنگی بپوشید: شاید انتخاب یک رنگ از میان رنگهای زیبا کار سختی باشد. از ترکیب های جدید نهراسید. از رنگ هایی که هیچ وقت باهم نپوشیده اید نترسید.
  • کیف و کفش تابستانه به پا کنید: در کنار رنگ مناسب و لباس فصل بهار و تابستان، باید به کفش و صندل تابستانه توجه داشته باشید. در کمد خود صندلی سفید، کرم یا مشکی برای این روزها داشته باشید.
  • اکسسوری: با استایل تابستانه از اکسسوری های مناسب فصل نیز استفاده کنید. صدف، مروارید، دست بافته های سنتی، زیرآلات بوهو همه با لباس های تابستانه و بهاری شما همراهی خوبی دارد.
  • پیشنهاد برای ست کردن رنگ لباس در بهار و تابستان

1) ترکیب قرمز و صورتی (بنفش)

لباس بنفش

رنگ ها دارای انرژی بالایی هستند و این دو رنگ جیغ در کنار هم جذابیت بیشتری ایجاد می کند. توجه کنید بیش از دو رنگ را با هم ترکیب نکنید، زیرا تاثیر عکس دارد.

2) زرد

 

زرد یکی از رنگ های سال 2021 نیز می باشد که انرژی بالایی دارد. ست کردن این رنگ در استایل بهاره و تابستانه نیاز به دقت بیشتری دارد. رنگ های خنثی چون سرمه ای، خاکی و کرم به راحتی با زرد ست می گردند.

3) سرمه ای با یاسی

از ترکیب سرمه ای با یاسی،  استایل مناسب برای میهمانی و مجالس شما ایجاد می شود. دوستداران تیپ کلاسیک زنانه، ترکیب تونالیته های مختلف، این دو رنگ را برای فصول گرم سال در نظر داشته باشند.

4) صورتی  و نارنجی

دختران جذاب به دنبال ظرافت و ظاهری دخترانه هستند؛ این دو رنگ را مدنظر داشته باشند. استفاده از رنگ های صورتی و گلبهی در دو تناژهای مختلف، زیبایی بیشتری را به همراه دارد. البته برای همخوانی بهتر، باید رنگ نارنجی تیره تر باشد.

5) رنگ سفید

 

استایل سفید

روزهای گرم بهار و تابستان، رنگ سفید رواج پیدا می کند. این رنگ به راحتی با رنگ های زیادی ترکیب می شود و استایل خاص خود را بسازید.

6) آبی

رنگ آبی، آرامش بیشتری را به شما می دهد. تناژ روشن و تیره، احساس آرامش و خنکی را به بانوان القا می کند. انتخاب مناسب ترکیب آن با رنگ های دیگر پرستیژ بیشتری به همراه دارد.

7) رنگ پاستلی

ترکیب رنگ های مختلف پاستلی حس خنکی بیشتری را در کنار زیبایی بی حد به همراه دارد. انتخاب بلوز آبی آسمانی، مانتو یاسی، سبز پسته ای ترکیب خاصی برای رنگ استایل تابستانه را ایجاد می کند. البته بانوان می توانند از رنگ های دیگر نیز کمک بگیرند.

8) جین

 

استایل جین

یکی از جنس پارچه هایی که همیشه ترند می باشد، شلوار جین یا مانتو جین است. این جنس لباس با رنگ های روشن بهاره و تابستانه به راحتی همخوانی جذاب پیدا می کند و زیبایی بیشتری را به شما می دهد. ترکیب رنگ لیمویی با شلوار جین زیبایی بیشتری را برای بهار می سازد.

9) رنگ خنثی

شاید دوستدار استفاده از رنگ شاد به عنوان رنگ پایه استایل روزانه نباشید. بهترین انتخاب برای این مواقع، بهره گرفتن از رنگ های خنثی بوده که در کنار استفاده محدود از رنگ روشن جذابیت بیشتری را به همراه دارد. این سبک ترکیب، مدرن و خاص می باشد. رنگ های همراه یا متضاد با رنگ خنثی به استایل شما زیبایی می دهد.

انتخاب درست پارچه برای فصل بهار و تابستان

 

در فصل بهار و تابستان، باید از جنس پارچه هایی کمک بگیرید که گرمای کمتری را جذب کند و پوست شما قابلیت نفس کشیدن داشته باشد. لباس تابستانه و بهاره و جنس آن باید حتما مناسب فصل بخرید؛ تا راحتی را به شما هدیه دهد.

استایل بهاره

  • لنین
  • پارچه های نخی
  • ریون
  • پنبه ای
  • لی کاغذی

این موارد بهترین انتخاب برای شما در روزهای گرم سال است.

با مطالعه این موارد و انتخاب درست، استایل بهار و تابستان امسال خود را خاص و زیبا بسازید. رعایت نکات به شما کمک می کند از سختی های انتخاب لباس دور بمانید. با ویژگی های خاص لباس بهاره و تابستانه چون جنس پارچه، رنگ و الگوهای متناسب استایل خارق العاده ای برای خود بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *