پوشاک زنانه

خوش پوشی با پالتوی زنانه در زمستان 1400

پالتوی زنانه

خوش پوشی و ست کردن لباس یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های امروزی به شمار می رود. خانم های جذاب با رعایت قوانین و اصول ست کردن پالتوی زنانه، روزهای سرد سال را با زیبایی بیشتر سپری خواهند کرد. کسی را پیدا می کنید که عاشق استایل زمستانه نشده باشد؟ست کردن درست لباس تاثیر بسیار شگفت انگیزی بر روی ظاهر افراد به جای می گذارد.  اگر رنگ ها به صورت هوشمندانه با هم ست شوند، در نتیجه توجهات بیشتری را به سمت استایل شما به همراه دارد. البته که خرید پالتو نیز مانند هر لباسی دیگر نیازمند رعایت برخی از فاکتورها می باشد که با توجه به آن روزهای سرد سال را با استایلی خاص و زیبا سپری خواهید کرد. قبل از خرید پالتو باید یک سری ایده ها را در سر خود داشته باشید. پالتویی که می خرید آیا هر روز به تن خواهید کرد؟ آیا می خواهید تنها به تن کنید یا دوست دارید از سبک لایه لایه کمک بگیرید؟

بسیاری از پالتوها از جنس دولایه می باشند که در کنار احساس گرما برای روزهای برفی و بارانی مقاومت خوبی را به همراه دارد. نمونه های تک لایه نیز برای روزهای بیشتری قابلیت استفاده دارند که با انتخاب سایزهای بزرگ تر می توانید از پوشش چندلایه کمک بگیرید. نمونه های پشمی از گزینه های در دسترس برای پالتوهای زمستانی زنانه هستند که عایق خوبی را برای گرما به همراه دارد. پارچه های پشمی البته در برابر کثیفی، گرد و خاک مقاومت بسیار خوبی را دارد.

اصلی ترین نکته شیک پوشی ؛ سایز مناسب

استایل زمستانی

زیبا به نظر رسیدن ساده نخواهد بود، شیک پوشی و ست کردن لباس زنانه، قانون خاص خودش را دارد. البته انتخاب لباس مناسب باید با توجه به شکل، سایز و ابعاد اندام شما باشد تا بتواند به خوبی شکل بدن شما را نشان دهد. از رنگ ها نباید واهمه داشته باشید و گاهی نیز جسارت داشته باشید. اما رسیدن به هارمونی رنگ ها در استایل زنانه گزینه ای بسیار کاربردی است که باید به درستی رعایت گردد.

دانش رنگ در استایل زنانه

این روزها خانم ها نسبت به گذشته اهمیت بیشتری را به لباس و ست پالتوی زنانه خود قائل هستند. استفاده از تکنیک های مد و فشن و رعایت قوانین و اصول ست کردن برای ایجاد هماهنگی در استایل خانم ها، اهمیت خاص خودش را دارد. رعایت هماهنگی درست بین رنگ ها از گزینه های بسیار مهم به شمار می رود تا تاثیر بسیار مثبتی را بر استایل شما بگذارد. پالتو یک بخش اساسی برای استایل زمستانه است. از این رو باید با دقت بیشتری به انتخاب آن توجه کرد. استفاده از رنگ های مناسب با تناژ رنگی پوست شما تاثیری بسیار مناسب بر استایل شما خواهد گذاشت.

از این رو اگر پالتویی را برای این فصل در نظر دارید؛ رنگ‌ های تاثیر گذار را مدنظر قرار دهید. رنگ‌‌ های تیره در هر کمدی دیده می شود که این مورد استایل خاص شما را می سازد. البته اگر با مدیریت درست روزهای بی رنگ، تیره و اغلب خاکستری زمستان را با پوشیدن رنگ‌های شاد و تند زیباتر کنید.

هر نمونه پالتو مناسب شما نخواهد بود…

پالتوی زنانه شیک

دومین قدم برای داشتن پالتویی خاص، دانستن فرم بدنی مناسب شماست. این نکته را باید در نظر بگیرید که هر مدل پالتویی به اندام هرکسی ست نمی گردد. از این رو شاید لباس به اندام شما بنشیند و همان لباس برای فرد دیگر اصلا زیبا نباشد. به تن داشتن یک پالتوی بلند کمربند دار، برای بانویی که فرم بدن ساعت شنی دارد گزینه ای ایده آل است اما برای کسی که فرم بدنش مثلثی است؛ ممکن است نتیجه خوبی را نداشته باشد.

پالتوی مناسب برای میهمانی های زمستانی

یکی از ترندهای سال جدید برای روزهای زمستان، پوشیدن لایه لایه لباس ها بر روی هم می باشد که این امر گزینه ای مناسب خواهد بود اما یک استثنا نیز دارد؛ اگر در زمستان به یک مهمانی دعوت شوید در این صورت باید پالتوی زنانه رسمی داشته باشید.

برای مهمانی های زمستانه تعداد کم لباس شاید باعث شود که شما شیک تر نیز بنظر برسید اما برای استایل روزانه نیز پوشیدن لایه لایه لباس جذابیت بیشتری ایجاد می کند. در استایل روزانه زیر پالتوی خود یک پلیور گشاد به تن داشته باشید؛ که در پوشش زیر آن یک بلوز فیت بافت را به تن کنید. در گزینه بعدی نیز می توانید از یک رویه یا کاردیگان زنانه سبک به تن داشته باشید. انتخاب پلیور بلند برای زیر پالتوی کتی کار مناسبی نخواهد بود، که در نتیجه استایل خوبی برایتان نمی سازد. در عوض همراه کردن پالتوی بلند با بلوز یا پلیوری که قدی کوتاه دارد اصلا مناسب نیست.

آیا پوشیدن جین با پالتو مناسب است؟

استایل زنانه زمستانی

ست پالتوی زنانه با شلوار جین فاکتورهای کلیدی برای هماهنگی استایل زمستانی به شمار می رود. برای همراهی یک پالتوی زنانه به رنگ شتری بهترین رنگ شلوار جین آبی ملایم خواهد بود زیرا رنگ های تیره تاثیری نامناسبی را برای شما به همراه دارد. این نکته را باید در نظر بگیرید که پوشیدن شلوار جین با هر استایل،  مخصوصا همراه با پالتو زنانه، ظاهر شما را از حالت رسمی به کژوال یا نهایتا نیمه رسمی تبدیل می کند.

همراهی پالتوی زنانه با دامن آیا مناسب خواهد بود؟

انتخاب دامن مناسب برای پوشیدن در کنار مانتو، نیاز به دقت بالاتری را می طلبد. زیرا انتخاب اشتباه ست پالتوی زنانه شما را از ریشه خراب می کند.

زیبایی های استایل زمستانه، همراه با پالتوی زنانه

چاشنی زمستانه استایلتان را بیشتر کنید، استفاده بوت و شال گردن را در برنامه خود داشته باشید. بوت های بلند رسمیت بیشتری به استایل شما می دهند. اگر برای یک استایل کژوال دنبال بوت هستید؛ نیم بوت ها بهترین گزینه هستند.

آنهایی که پالتوی یقه خوابیده را برای زمستان پیش رو در نظر دارند؛ در کنار خز و یراق آلات استفاده از شال گردن بلند و حجیم، زیبایی بیشتری را به استایل زمستانه هدیه بدهید. البته اگر یقه پالتویتان به اندازه کافی حجیم می باشد، از شال گردن‌های باریک و نازک نیز بیشتر استفاده کنید. اصل یک در میان را جدی بگیرید. اجزا باید به صورت یک در میان با هم شباهت داشته باشند. بطور مثال بین اورسایز بودن پالتو و حجیم بودن بوت یکی را انتخاب کنید زیرا در غیر این صورت ترکیب نامناسبی است.

سبک زمستانه زنانه

پالتوی زنانه زمستانه با شال یا روسری

روسری ‌های قواره دار و شال‌ ها در یک جهت قرار می گیرند که با پالتو استایلی نیمه رسمی هدیه می دهد. روسری ‌های ساتن معمولی و کلاه‌ های بافت، معمولا برای ایجاد یک استایل رسمی خوب نخواهند بود. دست شما باز است در نتیجه با توجه به موقعیت دست به یک انتخاب مدل و جنس روسری یا شال داشته باشید.

خوش پوشی همیشه گزینه ای اساسی و دغدغه ساز برای بانوان خواهد بود. برای اینکه این زمستان به استایل خاص تر از قبل بنظر برسید؛ باید در استایل خود آیتم های زمستانه را با چیدمانی زیبا در کنار هم استفاده کنید. انتخاب درست پالتو، اکسسوری ها در کنار هم کمک می کند روزهای سرد را با حال بهتری سپری کنید.

فصل زمستان و استایل آن، پرچالش ترین فصل برای خانم ها به شمار می رود. انتخاب لباس زمستانی گرم، مناسب و خوشایند برای پوشیدن گزینه های اساسی به شمار می رود. با رعایت این نکات بهترین پوشش را پیش رو داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *