پوشاک زنانه

راهنمای خرید کیف زنانه و نمونه های پرطرفدار آن

کیف-زنانه

زنان خوش پوش و خوش استایل می دانند که برای داشتن یک استایل کامل باید از اکسسوری مناسب نیز بهره ببرند. یکی از مهم ترین اکسسوری های زنانه، کیف دوشی یا رودوشی می باشد. انتخاب درست و مناسب با استایل شما، کمک می کند بهترین استایل را برای خود بسازید.

یکی از اجزا و اکسسوری های مهم و بسیار پرکاربرد در استایل بانوان کیف زنانه است؛ به این علت در تنوع طرح و مدل ‎های مختلفی در بازار طراحی و تولید خواهد شد. استفاده از کیف دستی زنانه یکی از ملزومات مهم و ضروری استایل بانوان خواهد بود. این وسلیه به راحتی تمامی وسایل ضروری بانوان را حمل و جا به جا کرده و به استایل آن ‎ها ظرافت و جذابیت را هدیه می دهد.

با گسترش تولید در این زمینه، این روزها مدل های مختلف و زیبایی را می بینید که همراه انواع استایل های مختلف خواهد شد؛  هر شخصی با هر سلیقه ای می‎تواند خریدی مناسب برای استایل روزانه یا رسمی حتی یک مهمانی داشته باشد. این نکته را در نظر بگیرید؛ برای استایل روزانه و یا رسمی، خرید و حمل کیف زنانه گزینه ای ضروری به شمار می رود.

انتخاب مناسب کیف تا حدودی ضعف‎های اندامی شما را از پوشش می دهد؛ در صورت خرید نامناسب، جذابیت استایل شما نیز به همان مراتب کم می گردد.در ادامه با این مقاله همراه باشید تا به بررسی راهنمای خرید کیف زنانه بپردازیم.

پرطرفدارترین مدل‎های کیف زنانه

1) کیف دوشی بزرگ

کیف-دوشی-زنانه

این نوع یکی از بزرگترین نمونه‎ های موجود در بازار است؛  که حمل آن بر روی شانه با توجه به طراحی خاصی که دارند؛ بسیار راحت خواهد بود. اگر شما بانوی شاغل هستید که برای کارهای روزانه حجم زیادی وسیله نیاز دارید؛ این مورد برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. کیف دوشی بزرگ به راحتی تمام وسایل شما را بدون مشکل در خود جای خواهند داد. در بازار به راحتی با  تنوع زیادی را در رنگ و طرح این نمونه را می بینید که به راحتی هر فردی با توجه به سلیقه‎ خود، بهترین را انتخاب خواهد کرد.

2) کیف دستی زنانه

کیف-دستی-زنانه

طراحی ظریف و زیبا از مشخصه ‏های اصلی کیف دستی زنانه به حساب می آید که در سایز کوچک مشاهده می شوند. بند کوتاه در نظر گرفته شده در این کیف به راحتی بر روی مچ یا آرنج قرار خواهد گرفت؛ این امر برای حمل، راحت خواهد بود. البته اگر بدون بند این کیف را می خواهید استفاده کنید؛ این بند قابل جدا شدن می باشد که در صورت نیاز وصل و جدا می گردد.

3) کیف کتابی زنانه

کیف-کتابی-زنانه

در طراحی این نمونه هیچ گونه بندی را مشاهده نخواهید کرد. این کیف را با نام های دیگری چون کیف پاسپورتی نیز می شناسید. حمل این محصول با کف دست و انگشتان شما باید انجام شود؛ که با ضخامت کم آن به راحتی با یک دست حمل می گردد. از این کیف برای جابجایی کارت بانکی، اسکناس، گوشی موبایل و لوازم ضروری روزانه بیشتر استفاده می گردد. اگر به دنبال اکسسوری خاص برای مهمانی و استایل‎های رسمی خود هستید حتما کیف کتابی زنانه را امتحان کنید.

4) کیف کوچک زنانه بند بلند

ظاهر این محصول به کیف کتابی بسیار نزدیک است؛ که تنها در یک بند بلند با هم فرق خواهند داشت. حمل آن راحت و بر روی دوش می ماند. این نمونه در طرح ‎ها و اندازه ‎های مختلفی تولید خواهد شد که برای مصارف روزانه، مسافرت و … مناسب خواهد بود. وسایل کوچک روزانه به راحتی در این محصول قرار می گیرد.

5) کوله‏ پشتی زنانه

کوله-پشتی-زنانه

یکی از راحت ‎ترین و مناسب ‎ترین کیف‎های زنانه است که از قابلیت های خاص آن به بخاطر نوع قرارگیری این نمونه، حمل راحت و جای زیاد آن می توان اشاره کرد. البته مدل‎ها و طرح ‏های مختلفی را در بازار مشاهده می‏کنید که از حالت کلاسیک به نمونه ‏های مدرن و فانتزی برای هر استایلی قابل استفاده خواهد بود.

6) کیف ذوزنقه ‎ای

اگر دیگر از مدل های کیف خود خسته شده اید و به دنبال یک نمونه زیبا و دوست داشتنی هستید؛  مدل ذوزنقه ‎ای را حتما در لیست خود جای بدهید. جادار بودن و شکل خاص آن به استایل شما زیبایی و جذابیت را هدیه می دهد.

7) کیف زنانه دسته فلزی

در طراحی این کیف از دسته فلزی بهره می برند که این بند فلزی جای خود را به بندهای چرمی و دسته های قدیمی بخشیده است. اگر خانمی شیک پوش هستید و میل زیادی به خرید محصولات خاص دارید؛ حتما یک نمونه از این کیف را در کمد خود داشته باشید.

راهنمای-خرید-کیف-زنانه

تا این قسمت از نوشتار نگاهی به انواع کیف های زنانه پرطرفدار داشتیم. البته تنها نکته برای خرید کیف مدل آن نخواهد بود، باید نکاتی را رعایت کنید تا کیفی که انتخاب کرده اید، مناسب با قد و اندام شما باشد؛ تا استایل مناسبی داشته باشید. کیف کوچک نمونه مناسب برای افراد قد کوتاه می باشد. این افراد باید از طرح‎های دوشی بیشتر در کیف های خود بهره ببرند. افراد قد بلند از هر نمونه ‎ای و طرحی که در دنیای مد وجود دارد؛ می توانند بهره ببرند.

این روزها صنعت مد در طراحی خود از نمونه ‎های جدید و خاصی با تنوع رنگ و شکل پارچه را برای طراحی مدرن و خاص کیف استفاده می کند. تنوع بالا طرح مناسب با سلیقه تمام افراد در دسترس می باشد. البته در زمان خرید کیف زنانه باید در نظر بگیرید که برای چه وسایلی و چه فعالیتی باید خرید خود را انجام دهید. همیشه در نظر داشته باشید که از مدل‎های پرطرفدار مجلسی زنانه برای استایل روزانه نباید استفاده کرد. زیرا کیف های روزانه طراحی ساده تر دارند و کیف های مجلسی دارای زرق و برق هستند.

در زمان خرید کیف باید به قد و اندام خود نیز توجه کنید؛ زیرا برای داشتن هارمونی مناسب باید این امر در راس امور قرار بگیرد تا انتخاب مناسب با شرایط خود را همیشه داشته باشید. هر خریدی قانون خودش را دارد و نباید آن را نادیده بگیرید، برای داشتن استایل مناسب قبل از خرید تمام موارد را باید بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *